Monday, October 6, 2008

ENTAH KENAPER

6 oct 2008 aku dan kawan aku jejalan kat KLCC...sampai jer kat KLCC kita orang pi tengok wayang citer KAMI....citer tue mmg best tapi citer tue macam ader kenasiit ngan LIFE aku....etah ler...aku kaa "macam" is mean tak pasti...lepas jer tengok citer tue aku rasa macam tensen sangat...pasal dari pagi aku dah tensen...tensen ngan life aku yang teruk....after aku tengok citer tue aku lagi tensen...entah kenaper aku bawak diri aku kealam kemusnahan tue balik....aku tak tentu arah.....rasa macam nak bunuh diri jer....balik jer dari KLCC aku turun kat dangwangi...after that aku bawak moto sampai kat ampang....aku jumpa member lama aku...entah kenaper hati nie terdetik nak ambik balik XXXX lepas lepak kejap aku balik hostel...aku tgk bilik aku clear...mungkin perasaan tensen dan hasutan syaitan aku pun XXXX pas tue aku pensan...bila dah malam baru aku tersedar balik....tensen tue semua hilang...tapi tensn tue dtg balik pagi nie...........i'm hate my life why no bodies love,care about me.....why,why,why,why??????????????????????

1 comment:

aisHa 'S' said...

wei ko biar betul..??
ko pehal..??
suke pendam pprob..
ade masalah kongsilah..
tengok cam aku ceria je hidup walau hati menderita..
macam mana leh pengsan..?
ko wat hal pe ni..?