Friday, January 23, 2009

sedeyh,pedih,sengsara....

aku tak tau nak cakap cam mana.....arie nie adik aku call cakap luka dia masih berdarah....aku kerisauan tapi cam ner aku nak balik....aku masih ada kelas pada hari sabtu.....aku risau sangat....aku tak sanggup tengok adik aku tahan rasa sakit tue lagi.....pedih sangat rasa nya......pada hari ini jugak aku dapat surat dari wologon university untuk menyambung pengajian aku.....tapi aku pasti ayah aku tak akan benarkan aku pergi....lagi pown aku tak sanggup nak tinggal kan adik2 aku yang aku sayang....hari ini jugak aku dapat sms dari bekas XXXX aku....ajak aku datang makan malam kat umah dia.....untuk apa dia ajak aku...untuk sakit kan hati aku bila jumpa husband and dia....berceramok pikiran aku.....naik seksa hati aku....tensen sangat....kenaper hidup aku selalu macam nie....aku pelik.....dan terus pelik....melalui hari2 ku yang makin suram....

1 comment:

aisHa 'S' said...

jgn selalu apa yg jd n jgn tanye kenapa hidup kita mcm ni...
semua tu bersebab...
ujian yg dtg bt kite tabah..
moga ko tabah...
jgn selalu berahsia...
persetankan xxxx ko tu...
wei jgn hipokrit tau....
jgn tipu diri kita..
hidup selalu mcm ni..
bru seronok..