Sunday, February 15, 2009

aper sal la susah sangat...

skunk nie aku dah giler......telan mati mak...luah mati bapak.....aku dapat tawaran kerja ngan kerajaan....tapi dalam masa yang sama aku sedang belajar kat unikl....kalau aku pilih untuk belajar aku ader risiko...aku sekarang dah berapa di peringkat KP1 that mean lagi sekali aku dapat KP automatik aku kena buang universiti....standard la belajar benda yang kita tak minat....dan aku tak akan di terima kerja ngan kerajaan untuk selama2nya....kalau ak pilih untuk kerja....cam ner ngan loan aku 18 ribu....aduh sepuluh tahun bayar pown tak abis....pening...kalau ak kerja aku dah tak dapat nak jumpa adik2 aku faris,khai,syafiq...depa semua kat KL aku entah la kena hantar kerja ke mana pown tak tau....semalam ayah aku cakap aku buat aper2 pilihan pown sama jer menyusahkan dia.....sejak dulu lagi menyusahkan dia...akhirnya aku dengar sendiri aper yang aku agak selama nie......rasa nya waktu dah sampai untuk aku keluar dari keluarga aku nie.....

1 comment:

FateenPhatblue said...

syamil..ften taw mil skunk dlm dilema yg amat dasyat sangat..
but,sebenarnye...
mil ade choice lain la...
y dun u try tangguh keje...
wat permohonon kat SPA..
papa ften ckp bole extend dulu keje tu...
da habis study nnt baru lapor diri..
try la cari info lebeyh lagi bout this thing..
juz give a try...
mil x syg study ke?
lg 3sem jer nak tempuh..then practical da...
sikit je lg mil..
try sugestion ften nie ek...
ok fren..!
gud luck...!