Sunday, May 10, 2009

kenapa kita di takdirkan bergini MIE

mie apa lagi yang awak tunggu saya tak kesah awak di sana dan saya pula di sini.... apa yang penting dalam sesuatu perhubungan adalah kesetiaan, kasih sayang, saling mempercayai.....saya terlalu sayang kan awak.... apa tak cukup ker apa yang saya buktikan yang saya amat mencintai awak.... awak buat saya tersenyum, ambil berat akan saya... setiap hari saya merindui awak... kenapa awak perlukan masa yang lama untuk berfikir.... tolong la awak....saya sayang kat awak wahai mie... i love you so much.... never be replace.... please, please, please, please...... saya tau awak pun merasakan apa yang saya rasakan tapi awak ragu-ragu akan kesetian saya terhadap awak.... biar lah hanya sebulan kita hanya dapat berjumpa hanya sekali atau dua kali sahaja tapi pertemuan kita itu pernuh bermakna dan pernuh dengan kasih sayang mie.... i need you in my life... saya tak kuat tanpa awak mie....

2 comments:

aisHa 'S' said...

huhuhuu...

jiwa + ang = jiwang

MISTA SYAH said...

bukan nak jadi jiwang atau tidak tapi itu luahan perasaan ku wahai sahabat ku aishah