Sunday, June 21, 2009

seronok

wah seronok nyer bersama dia semalam....entah aku pown tak tau aper yang seronok...bila bersama dia sure seronok...walaupun aku di ipoh dia di tapah...aku sanggup mengabilnya...lalu terus kami lepak di tasek area kampar....indah nyer malam tue bersama dia....ku lihat wajah nya dia lihat wajah ku....indah bagai dunia berputar tanpa henti...mungkin kah dia tercipta untuk ku....aku harap bergitu lah....ku tak sanggup kehilangan nya....aku sayang kat dia....setelah masuk jam 11.30 malam aku terpaksa menghantarnya pulang....sebab aku telah berjanji dengan keluarganya untuk menghantar nya pulang sebelum jam 12.00 tgh malam...sedeyh meninggalkan nya...tak sanggup nak berjauhan dengan nya...tapi apa kan daya...aku terpaksa bertugas hari ini.... emi aku sayang kamu....

No comments: