Monday, August 31, 2009

alhamdulilah kehilangan nya kini ku temui

dah setahun lebih aku berpisah dengan dia tiba-tiba malam ambang kemerdekaan yang sudah aku telah bertemu kembali dengan nya....aku keluar lepak-lepak ngan kengkawan...biasa la malam merdeka test drive la apa lagi....tiba-tiba datang seorang mamat nie ngan awek nyer....mula-mula aku ingat sapa lah orang nya...rupa-rupa nya abang aku yang dah setahun lebih terpisah tanpa khabar berita.....aku lihat dari rambutnya macam serupa,gaya nya,tapi yang penting gelang dan jam yang dipakai nya...sah tue dia....aku pown terus pergi tegur.....dan sah dia abang yang selama nie aku cari....best giler malam tue...kau rasa seronok giler.... aku sayang abang aku......aku peluk abang aku...aku nagis...dia pown nagis...rupa-rupa nya dia dah jadi usahawan.....aku tabik la ngan abang aku....



No comments: