Monday, October 12, 2009

argh tidak...kenapa aku nie lembab sangat...

akhirnya aku terlepas.....terlepas untuk memiliki dia....hari nie aku buka ruang kenalan kawan aku ternampak gambar dia dengan someone yang aku tak kenal but mesti someone speacial...baru la aku tahu sekarang dia telah di miliki dan telah memiliki orang lain....mmg semua nya salah aku....kalau di pikirkan balik bukan nya aku lebab tapi aku malu....aku nie bukan la hansem....aku malu dgn diri aku nie....malu yang membawa padah pada diri sendiri...apa yang aku boleh buat sekarang nie hanya "redha" itu jer perkataan yang sesuai buat aku pada masa nie....tak ader benda lain yang aku boleh buat....kenape la aku tak hansem macam orang lain ek....

1 comment:

DUN Behrang 2020 said...

Ensem tu subjektif bro...ada hikmah di sebaliknya tu...jgn putus asa! Hahahaha...