Monday, June 28, 2010

aku perlukan kamu untuk teruskan kehidupan ku

bersaksikan hujan lebat di luar kereta aku.....aku menaip semua ini di dalam keretaku di satu lokasi rahis bahawa.....secara jujur ku katakan...sebelum bertemu dengan kamu aku hampir jatuh cinta dengan kamu...tapi setelah berjumpa dengan kamu aku mmg jatuh cinta....aku sayang kamu....aku perlukan kamu...aku rasa heppy sangat dapat habiskan masa bersama dengan kamu....now aku sedeyh....ko dah balik...and i come alone again nobodies here....im hate my self hate my self and hate my self.....kenapa aku tak se hansem org lain....sewaktu menghantar kamu di station bas hati aku dah mula rasa sebak....nak nagis nanti kata tak macho....tapi bila bas kamu bergerak aku terus pergi ke kereta aku...sepanjang pejalan ke kereta...air mata aku menitik satu demi satu..masuk jer kedalam kereta seperti air paip yang terbuka.....aku tak tahu kenapa....aku sayang kamu...aku perlukan kamu.....walau pun kamu tak perasa aku mengekori bas kamu di sebelah cermin tempat duduk kamu....aku hanya mampu melihat kamu dari luar dalam keadaan sedih aku tak boleh berpikir.....jadi cara terbaik bawak diri untuk seketika.....sedih terasa dlm hati.....hanya berbekalkan sekeping gambar yang aku ambil hanya itu kenangan aku yang hodoh bersama dia....sampai sekarang air mata aku masih lagi menitik.....hanya gajet kesayangan aku yang mampu aku berikan kepada kamu utuk di jaga oleh kamu....selalu aku akan bagi barang kesayangan aku sebab aku sayang kat seseorang tue...dan aku memilikinya kini...ini bermakna aku sayang kamu...my special special VVIP in my heart

No comments: