Sunday, June 13, 2010

hati dah mula tak tentu arah

senang jatuh cinta susah nak lupakan...tue la ungkapan yang selalu aku gunakan....tapi dah mmg kenyataan....tahun lalu aku putus dengan seorang yang bekerja di salah sebuah hotel kat KL...lepas putus aku terus balik ke perak dan bertugas kat perak..masa kat perak kena seorang nie then couple dan baru sebulan lalu aku putus ngan seorang budak yang bekerja di hospital teluk intan...then now aku dah mula minat kat sowang nie masih student dan akan pratikal this semester...masalah nyer aku suka kat dia tapi dia macam tak nampak jer aku suka kat dia,...aku rasa happy bila ngan dia...walau tak penah jumpa tapi kami selalu webcam bersama...tapi mungkin aku giler....baru kenal seminggu...patut ke aku ajak dia couple...argh pening...tapi rasa sayang nie dah mula ada..... cam ner nak buat ek...

No comments: