Monday, July 26, 2010

3 hari 2 malam (the final fantasy) hahahaha...

hari terakhir....bangun pagi terus bersiap g kenduri rumah kawan dia....hahahaha apa lagi aku ikut jer....no hal punyer....then kat kenduri tue aku kenal saper kawan2 dia...sebelum g kenduri tue g umah dia dulu g balut hadiah untuk kenduri kawan dia tue...(hahaha umah ayah mertua hehehe)... then ambik kawan dia then terus g.....sampai kat sana i know who that one yang special tue hehehehehe...then aku rasa macam bersalah giler...macam semua nya becoz of me..... aku mmg teruk betul.... then dia hantar aku balik...masa aku kat KL central that person call dia...i know dia ada masalah so aper lagi...aku pown buat2 g tandas....tapi hakikat nyer pergi dapatkan sedikit cecair penenang hahahahaha....ber tin-tin aku bantai hahahaha.... then my friend sampai...so aku belanjer my friend makan.... mmg demand tol budak tue...after that aku pown naik tren balik ke ipoh...dalam tren dia call aku yang ada something tertinggal dalam kete.... sepanjang perjalanan aku agak kegilaan lepak kat tangga tren sampai la ke ipoh...entah apa yang aku buat pown aku tak tau... apa pown satu percuti menarik sebanjang 3 hari 2 malam bersama dia....walauun ada suka duka....

cerita bersiri ini adalah kisah benar dan tiada kaitan ngan org lain selain aku hehehehe dan tedapat sesetengah cerita terpaksa di tapis atas sebab-sebab keselamatan...

No comments: