Sunday, July 25, 2010

3 hari 2 malam (the lagend of love)

hahahahaha dah kul 10 rupanya...siap2 terus dia bawak aku pusing2 serata KL lagi hehehehe...today dia bawak aku g "the mines" hehehehehe dah lama tak g "the mines"...sampai jer kat sana kita orang g tgk tiket wayang hehehehehe.... then pikir punya pikir kita orang pown beli cerita "ongbak 3" tapi cerita start kul 6 lebih hehehe...so ada masa lagi....lepas beli tiket kita orang g makan pizza hehehehe...yang tak tahan nyer masa makan tue dia always pandang aku makan pas tue dia galak i don't know why...maybe i do some mistake hehehehe...but until now i don't know what the really happen... lepas makan kat pizza kita orang jalan-jalan...jalan punyer jalan konon2 nak main bowling tapi alhamdulillah lane penuh hahahaha....bila lane penuh kita orang g la karaoke tapi lagi sekali bengkek dia g bayar....dah banyak kali cakap tak yah bayar tapi di bayar gak...so g la karaoke dengan suara aku yang ala-ala artis tak laku nie...but suara dia sedap...lantak apa org nak cakap suara dia tetap sedap....abis jer karaoke...jalan2 kat "the mines"....ambik gambo merata tempat.....bila cukup time kita orang g tengok movie....abis jer movie g "mines wonderland" tgk pertunjukan air pancut berirama...best nyer...abis jer tgk pertunjuukan tue kita orang terus balik....malam tue dia ada cerita something kat aku....dalam keadaan tue aku terpaksa terima yang dia ada berhubung dengan seorang budak dari bukit metajam....apa yang aku leh buat try control emosi...tapi aku berjaya kontrol emosi aku kerana aku berfikir bahawa mereka berkawan...dan apa hak aku untuk halang mereka berkawan dan sekurang2nya dia jujur ngan aku...... dan aku perlu dan perlu dan perlu sedar.... pasti ada yang lagi baik dari aku untuk diri dia..... dan dia juga ada someone special dalam hidup dia kat kampung dia.... dan sekali lagi aku kena tenang......dan aku tenang hehehehe.... seperti biasa aku mmg tiada hak...... apa pown aku mmg sayang dia...esok dia akan pergi kenduri kawin kawan dia dan someone special tue akan manjadi salah seorang pengampit pengantin.... jadi aku kena bersedia hadapi apa2 kemungkinan yang bakal berlaku di depan mata aku.... (to be continue)

No comments: