Sunday, July 25, 2010

3 hari 2 malam

hari pertama:

sampai saja kat KL aku di jemput ngan dia dengan dalam keadaan bergitu gembira aku nampak muka dia di dalam kereta di hadapan KL sentral...terukir senyuman tanpa paksaan di wajah aku....terasa bahagia dapat berjumpa dia....walaupun aku tahu perjumpaan itu hanya seketika sahaja.....aku di bawa untuk mencari hotel...jalan punya jalan selama 3 jam baru la jumpa hotel...alhamdulilah dapat hotel yang agak menarik tapi tak bergitu menarik.....pada sebelah malam nya aku di bawak makan di JM nasi beriani hehehehehe sedap giler...tapi yang jadi tak sedap bila dia yang bayar semuanya,....aku tak nak dia bazir duit dia untuk aku....selepas tue aku di bawak ke I-city hehehehe best kat sana tgk lampu2 hehehehehe ambik gambar sama2 beli tanduk lampu sama2....hehehehe then dia beli bintang berlampu...aku pown beli satu untuk dia....hehehehe...balik terus tido hehehehe... TO BE CONTINUE....

No comments: