Saturday, July 17, 2010

gara-gara durian

hari nie after keje tadi...kawan aku ajak g lepak sat...so aku pown join la....ingat lepak jer....sekali lepak makan durian....secara jujur nya aku mmg tak reti makan durian...apa la aku kan makan pown tak reti...tapi untuk tidak memalukan diri aku sebagai anak jati perak....aku pown makan la durian dalam keadaan terpaksa...lagi pown ini la masa nyer aku nak push diri aku buat kali kedua untuk makan durian kerana orang yang aku sayang mmg suka makan durian....akhirnya aku pown makan durian dan berjaya habiskan 3 ulas durian hehehehehe nak abiskan sebiji tak reti....tapi after 3 ulas....aku termuntah...lepas jer muntah aku jadi betul2 dah tak bermaya.....betul2 tak larat....so aku cakap kat mmber aku yang aku nak balik ade hal.....sampai jer rumah aku terus tertido pasal penat sangat lepas muntah.....sampai nak hantar SMS kat orang tersayang pown dah tak larat.....tido punyer tido bila aku bangun rupanya aku dah demam....adik aku lak mintak aku g beli tiket bas nak balik kedah esok...dalam keadaan demam dan tak larat aku drive g beli tiket dia....org tersayang call aku masa aku ngah drive...aku buat2 selamber jer...konon2 nothing happen....bhehehehehehe.....bila dah sampai rumah dia call lagi....apa lagi mulakan lakonan hehehehe...padahal aku mmg tak larat....demam....panas tahap gaban dah.....gara-gara nak sangat makan durian ambik penangan durian hehehehe....tapi aku tetap akan berusaha untuk makan durian lagi....harap org tersayang yang ngah tgk wayang mantra tue...tgk lek lok...balik pown lek lok.....and maaf pasal syah tak g tau syah demam...tak nak bagi awak risau...demam biasa je....rasa nya sampai sini jer kot esok nak g kelas....so bye dulu ek....saya sayang awak.....

No comments: