Monday, July 5, 2010

OUMH1103

ini lah subjek wajib lulus yang perlu aku ambik.....dan hari ini adalah hari exam nya......hahahahaha...aku rasa macam tak ready nak ambik exam nie hari nie....tapi aku pergi jugak sebab ada org sokong aku hehehehehe.....sampai jer kat kampus....alamak aku tak bawak pensil.....hahahahha....aper lagi berlari aku mencari peralatan untuk exam kat 7E berdekatan.....hahahahaha...lepas dah beli peralatan...aku pown keluar dari 7E....terus pergi kat kereta.....ader plak mamat nie kat kereta aku dgn pakaian seragam nyer....rupa-rupanya nak saman kereta aku pasal aku tak der kupon parking....aku terus belari kat dia....sampai jer kat dia...aku cakap tunggu jap pasal nak g beli kupon parking....org tue pown cakap pergi cepat beli...nasib baik la brother tue leh guna budi bicara selamat aku punyer duit....kalau tak sure kena saman......dah abis semua bala tue ingat abis dah....rupa nyer salah masuk dewan plak....patut la my paper tak der........hahahahaha dah rugi 15 minit hahahahahaha....tapi tak per aku terus lari masuk dewan betul aku hahahahaha tak pandang kiri kanan terus menjawab hahahahahaha.......firts time aku menggunakan masa yang diberikan secukup-cukupnya hahahahahah...........hope this semester dapat 3.0 above hehehehehe....

No comments: