Tuesday, July 27, 2010

tak paham aku (pinjam ayat sayang jap)

kenapa mempertikaikan hak orang lain.kenapa tak mempertikaikan hak diri sendiri...kenapa perlu menjadi gunting yang tajam yang sanggup menikam kawan sendiri aku tak paham... aku sabar... aku dah cukup sabar selama nie aku tau kamu mempertikaikan kerja aku...aku akui aku mmg tak pandai dalam bidang nie.... tapi sekurang2 nya ...aku cuba... bila aku buat kerja suka rela korang mempertikaikan nya pulak..aku tak paham ngan korang... kalau betul korang tak puas hati dengan segala cuti tanpa rekod yang aku dapat... kerj-kerja sambilan yang aku dapat... korang cakap jer.... sepanjang aku buat kerja amal and aku dapat cuti tanpa rekod aku tak kacau korang pown... aku dapat job sana sini penah ke aku makan sowang...aku siap sub kat korang lagi tue masih tak puas hati.... aku tak paham macam nie ke kawan... korang kutuk aku kat HQ kata aku tak reti buat keje...korang kutuk orang tue korang kutuk orang nie depan aku...aku diam jer... jgn sampai aku meletop..... masa ko tak pandai pakai kamera sapa yang ajar ko teknik... aku bukan nak ungkit tapi ingat2 sikit.... dapat ilmu lebih sikit korang dah lupa diri... korang pown perasan aku dah tak main kamera dah sebab apa...sebab korang pikir balik apa yang korang dah buat kat aku...aku cukup sedeyh dengan perangai korang.... nie aku baru dapat tau ada budak nak pukul hang... hang standby jer la tue semua hang yang cari... aku malas nak masuk campur...cuma esok aku akan ke HQ tuntut keadilan bagi pihak kawan aku yang korang dah tikam dia jugak....ko ader prob jgn cari aku dah...g jahanam la ko belagak lebih...

No comments: