Wednesday, July 14, 2010

tak sabar nyer

hari nie dah hari khamis....tinggal seminggu jer lagi nak jumpa dia....tapi rasa macam setahun jer nak jumpa dia....nak tunggu saat nak jumpa dia sikit punyer lama tapi bila jumpa rasa sekejap jer....al maklum la 3 hari jer....kejap jer la dapat jumpa dia....lepas jumpa nanti entah bila la dapat jumpa lagi....sebab kita orang sama-sama agak sibuk...tapi dia lagi sibuk...lepas nie dia nak sambung belajar lagi...lagi la dia sibuk....susah la nak jumpa....kan best kalau dapat keje dekat ngan dia...hari-hari boleh jumpa...lagi lagi kalau dapat keje satu tempat hehehehehe....hari-hari leh tgk muka dia hehehehe....mmg tak akan jemu punya tgk muka dia....pasal aku sayang dia....aku jenis mudah jatuh cinta tapi susah nak lupakan cinta.....hari-hari aku tgk tiket keretapi aku.....dengan harapan masa dapat berlalu dengan pantas supaya cepat sikit aku boleh jumpa dia....hehehehehe....tak sabar nyer....cepat la masa nie berjalan tak sabar dah nie....awak....saya sayang awak.....awak tunggu saya datang ek.... miss u, need u and also love u so so much....

No comments: