Saturday, July 3, 2010

tamat perjalanan hari ini



tamat sudah perjalanan untuk hari ini.....tapi aku happy sangat coz dapat seharian bersama dia walaupun jauh kat sudut hati aku...aku sayangkan dia....ingin aku memiliki dia...tapi aku harus sedar siapa diri aku......tapi aku mmg happy sangat dia sanggup susahkan diri dia untuk datang ke perak tanpa motif....jadi aku perlu susun langkah aku pula untuk ke KL secepat yang mungkin...tak boleh lambat....nanti rindu aku parah.....hari-hari aku pikir pasal dia.....lebih dari aku pikir pasal adik-adik aku.....tadi kita org pergi ke kellie's castle....kat sana kita orang luangkan masa bersama gurau-gurau...suka sangat tgk dia senyum....banyak gambar kita orang ambik.....tapi sebelom ke situ ....dia ada bagi kat aku sekeping CD dan key chain...dalam masa yang sama dia nak pulangkan gajet yang aku berikan dulu.....bagi aku biarlah benda aku sayang di jaga oleh orang yang aku sayang...sekurang-kurannya bila aku tak der gajet tue ada org jaga.....now dah sampai rumah....aku terus on cd yang dia bagi....rupa-rupanya gambar yang telah di comp menjadi video....so sweet....masa nak balik tadi dia kata aku buat muka sedeyh mana ada aku buat muka sedeyh aku buat muka biasa jer....dia yang buat muka sedeyh cian aku tgk nak drive balik KL pas tue nak g kajang mmg sian sangat....teruk kan aku........


No comments: