Sunday, August 1, 2010

aku mmg teruk

kenapa aku mempersoalkan keikhlasan dia....bukan niat aku nak cakap macam tue..... aku terlalu sayangkan dia.... aku takut kehilangan dia.... aku tahu aku ngan dia jauh dan sebab itu aku lagi terasa amat takut kalau apa-apa jadi...... aku dah tak mampu nak lalui semua nie...... dah lama aku nak rasa ada orang sayang aku....... aku harap sangat aku tak kehilangan dia....aku harap biarlah aku pergi dulu sebelum dia sebab aku tak nak lalui apa yang aku lalui dulu..... aku tak tau kenapa aku taip semua nie...kenapa aku duduk kat atas bukit meru sorang2 sambil melihat wajah dia di dalam laptop dan terus menitiskan air mata..... aku dah tak der sapa-sapa dah dalam dunia nie.... aku cuma ada adik2 tue pown bukan adik betul menumpang kasih adik..... dan dia sorang jer pengubat hati aku...... dan di sebabkan itu aku tak nak kehilangan dia..... aku harap dapat tengok dia berjaya sebelom aku pergi....... maaf kan syah sayang....syah terlalu sayangkan sayang....syah tak nak kehilangan sayang....syah sanggup buat apa saja untuk sayang walaupun nyawa syah untuk penganti sayang..... walau pun berkali2 sayang kata sayang terima syah seadanya tapi syah masih lagi takut..... syah takut nak lalui semua penderitaan dulu...... my brother pown penah cakap....aku lah anak paling tak guna dalam keluarga.... mmg betul aku tak guna..... aku tak mampu nak bahagiakan keluarga aku..... adakah depa nie keluarga aku.... kalau boleh syah nak berada ngan sayang sampai syah pejamkan mata syah selamanya....

No comments: