Sunday, August 8, 2010

angin-angin

aku angin tol ngan syarikat yang menghantar penghantaran express.... cakap selewat-lewatnya 3 hari berkerja baru sampai barang tue...nie dah berapa hari pos 4 ogos 2010 hari nie dah 9 ogos 2010.... bila aku call barang tue dah ada kat station depa...tapi tak sampai2 lokasi lagi aper citer.... aku naik angin aku terus nak cakap ngan general manager.... ngan aku main2... ambik ko satu kali aku boo mmg padan muka korang.... .... now aku dah buat report after 3 day lagi kalau aku tak dapat apa2 respone see u all in court la.... aku sekarang mmg main law jer.... cuba la kalau berani...mmg bankrup la company korang....kepada yang terasa tue keje la leklok... nie baru aku kena entah2 ramai lagi yang dah kena macam nie.... bukan nak marah... tapi pikir sama la entah2 barang tue barang penting macam yang aku hantar tue ke.... pikir sama la kalau korang kena benda yang sama angin tak ???

No comments: