Saturday, August 7, 2010

apa aku dah buat nie....

hari nie aku off phone celcom but aku on maxis.... hari nie tunggu call nak terjun...tapi tak dapat....tue pasal on maxis..... tapi ruper nyer sayang aku ader call adush....now aku try call dia dari tadi tak dapat..... dia SMS kata ada benda nak bagi tahu....tapi dia plak yang tutup phone aku plak yang jadi separuh giler nie.....apa yang ngah berlaku nie.... serabut nyer.... bila dah serabut mula la aku buuat keje giler....arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...... hate my self kenapa la aku buat macam nie...kalau la aku tak tutup celcom tadi....... kenapa syah....kenapa ko bodoh sangat syah...... aku mmg selalu bodoh..... bodoh selalu............... argh........... sayang on la phone balas la SMS syah....please sayang please.....


Syah
BHP (Hons) SAU

No comments: