Thursday, September 9, 2010

sehari sebelum raya (khamis 9 sept 2010 )

apa ader dengan raya ek....rasa macam biasa jer....semalam aku g pasaraya area ipoh dengan harapan ingin mencari sepasang baju melayu yang sama warna dengan warna dia... tapi tak jumpa-jumpa.... akhirnya aku memilih untuk membeli sepasang baju melayu satu set yang warna nya agak sama (warna biru).... tapi hari nie aku rasa kerja giler apa aku buat nie....lepas 7 tahun tak balik perak untuk beraya tiba-tiba jer aku nak sambut.....pikir punya pikir.... aku rasa elok la aku letak jer sepasang baju melayu lengkap tue kedalam kotak then letak jer bawah katil.... org kata sambung raya dengan org tersayang.... so aku nak sambut ngan sapa..... nak sambut ngan dia jauh sangat.... nak sambut ngan my car dah tak der.... so simpan bawah katil la nampak nyer.... hari nie melepak umah anak yatim... hehehehe saja dah tak der haluan.... so lepak sini ngan adik2 nie lagi best... aku bawak sowang budak nie gi pasaraya g beli ayam dan bahan2 masakan yang lain raya kat umah anak yatim lagi best hehehehehee..... call si dia.... tak dapat dari pagi try tak dapat...sunyi sangat rasanya.... bila dapat tak angkat dan di susuli dengan sms mengatakan dia sibuk....is ok pasal aku paham pasal dia mmg org penting keluarga untuk sediakan pelbagai juadah untuk raya hehehehe so aku tak kacau dah dia.... sekarang nie semua aku dah siap masak ayam 52 ekor pown dah siap masak tunggu nak raya esok jer hehehehe.... tapi confirm ke aku raya.... ke merayau macam tahun lepas...hahahahaha.... rasa kalau gi thai sempat nie leh lepak kat phuket....wahahahaha....

No comments: