Wednesday, December 22, 2010

demi kebaikan dia

demi kebaikan dia aku terpaksa lakukan semua ini.....aku bukan sengaja nak buat dia benci kat aku tapi aku terpaksa..... aku tak nak di sebabkan aku dia dengan org lagi satu tidak saling berhubung dan terputus hubungan mereka..... walau semua nie perit.....tapi aku terpaksa lakukannya..... mungkin dah tertulis takdir buat aku bahawa tiada kebahagian yang dapat aku kecapi sehingga mata aku tertutup rapat dan menghembuskan nafas terakhir..... aku rasa cukup sekadar aku melihat di bahagia sudah cukup membahagiakan aku... walau aku sayang dia sebanyak mana pun.....aku tahu aku tak mampu untuk memiliki dia apatah lagi membahagian hidup dia..... aku tak mampu nak belikan dia barang2 mewah seperti org lain, aku tak mampu tunaikan segala permintaan dia..... apa yang pasti aku tak mampu teruskan kehidupan..... hari nie titisan air mata aku jatuh lagi..... jatuh kerana perit untuk menahan kesakitan untuk membuat dia benci kepada aku..... sakit nya..... sakit sangat...... kata org kalau kita sayangkan seseorang itu perlu ada pengorbanan....so aku rasa inilah pengorbanan aku....melepaskan dia untuk kebahagian dia dan "N"..... syah doakan awak bahagia bersama dia..... kaki ku bakal melangkah menningalkan perak.... ke tempat org lain tak cari aku lagi....

No comments: