Tuesday, February 22, 2011

perkenalan aku dan dia...semakin goyah

satu hari kat dalam dunia maya nie aku berkenalan dengan si dia. dalam satu room chat aku kenal dia, location dia guna teluk intan...macam biasa la aku kalau nampak budak baru dalam room tue mesti aku tegur punyer.....tegur punyer tegur dapat tau dia bukan org teluk intan...dia saja guna lokasi teluk intan untuk mengelakan org kenal dia....hari demi hari kami chatting kat YM...sambil chatting kita org ber webcam.... rasa happy sangat waktu tue...dia kelakar org nya... aku ingat lagi....masa tue world cup.... sambil tgk bola ngan kawan2 aku...aku masih boleh berchatting dengan dia siap webcam lagi....hari demi hari dia pun dtg ipoh....kat ipoh kita org kenal lagi rapat....pergi jalan2, makan2, sembang2.....best giler waktu tue...tak penah rasa best macam nie....dia macam bagi semangat kat aku untuk terus hidup.... satu hari tue aku tanya dia...sudi tak dia jadi teman teristimewa untuk diri aku....dan aku bernekat sangat yang dia adalah yang terakhir dalam hidup ku....sebab aku tahu masa dah makin hampir....sejak dia terima aku sebagai BF dia....aku selalu berulang alik dari ipoh ke KL..... ada satu hari tue aku mmg tak ada duit nak pergi jumpa dia pasal gaji aku dah abis bayar insurans...tapi aku tetap nak ke KL untuk berjumpa dia...so tanpa berpikir panjang....aku ambik geran moto dan laptop toshiba aku....aku bawak ke tempat gadai....aku gadaikan barang2 aku tue sampai aku dapat duit yang cukup nak kesana..bila sampai KL aku jumpa dia lepas tue kita org pergi genting highland...aku tgk dia senyum...masa tue aku rasa bahagia sangat....sekembalinya aku ke perak...aku cuba kumpulukan duit kembali untuk tebus semua barang yang aku gadaikan tue...tapi malangnya...aku hanya mampu tebus moto aku jer....laptop toshiba kesayangan ku luput ditelan gadaian...tapi aku tak kesah semua tue janji aku dapat tgk dia senyum dah cukup untuk aku....senyuman dia lebih bermakna dari segala nya....setiap hari kami berbual di FB,YM dan phone....tapi hari berganti hari dia dah banyak berubah..... mungkin sebab perasaan cemburu aku yang membuak2 nie membuatkan dia benci kat aku....aku cemburu sebab aku sayangkan dia....aku teramat sayangkan dia....kalau nak di ikutkan banyak yang aku berkorban untuk dia...semata untuk dia...tapi aku tak kesah semua tue....aku pun bukan lama lagi pown kat atas muka bumi nie.... hari-hari aku berdoa agak aku cepat pergi...aku tak sanggup nak meninitiskan air mata aku lagi....sewaktu aku menulis ini pown air mata aku masih mengalir keluar....aku dah cuba tahan dari keluar tapi entah kenapa....... apa pown sayang....i love u so much.... i need u....

No comments: