Monday, December 1, 2008

kenape setiap pertemua ada titik perpisahan

tidak...aku macam tak leh terima ...selama 10 hari aku bersama korang akhirnya kita berpisah...aku dah anggap korang macam adik beradik aku sendiri susah senang kita bersama....kalau sorang buat salah sama-sama kita tanggung akibatnya.....aku rasa terharu sangat pasal kita saling ambil berat antara kita....tapi apa kan daya semua kena balik institute masing2 bagi meneruskan perjalan hidup yang kian samar...

harap kita dapat berjumpa lagi wahai sahabat2 ku...

faris,fadli,syeme,zuz,faiz,sidek,pet,adik zack,ameer,adik baby,adik ben,adik zizan,adik alif,alang,adik khai,adik danny,adik lami, ina KLMU, auni , ayu UIA

kem rakan muda
(program jatidiri kesukarelaan nasional)
siri 4 / 2008
kompleks rakan muda Kampar PERAK

miss u all

No comments: