Wednesday, January 7, 2009

ADIK KU DI HOSPITAL

sedeyh dan risau......selepas sehari adik aku di operat....baru aku tahu yang adik aku berada di hospital....aku yang ketika itu berada di pulau pinang atas urusan kerja (mascom it point) bergegas pulang ke ipoh untuk melihat adik aku yang berada di hospital besar ipoh....sejurus aku tiba di hospital ipoh aku melihat adik aku sedang tidur ditemani ibunya.....sudah suratan takdir dah jatuh di timpa tangga.....pada sebelum adik aku masuk ke hospital...ayah nya yang masuk ke hospital....apabila ayah nya keluar dari hospital adik aku plak masuk hospital.....aku melihat bertapa periknya dia sakit lepas operation...susah nak berjalan....aku pun mengambil keputusan untuk menjaga nya pada malam selasa sehingga paginya....aku membuat keputusan untuk memohon cuti kecemasan kerana nak menjaganya atas dasar abang sayangkan adik dan tanggungjawab....abang harap adik cepat sembuh...semester dah nak buka....dengar cakap doctor...pas tue makan.....abang tetap sayang adik-adik abang....

No comments: