Tuesday, June 9, 2009

aku perlu kamu

mungkin bagi orang lain seronok hidup nie...bagi aku hidup ini tak ubah seperti menunggu matahari terik bersinar untuk menyinari gelap sepi malam...bergitu seksanya hidup ini....aku dah semakin rebah di dunia fana nie....aku tak boleh bertahan dan terus bertahan..mungkin ada ketikanya aku gagah...gagah menempuh segala dugaan...pada mata orang mmg aku boleh atasi segala onak duri ini...pada hakikatnya aku tidak mampu....aku tak mampu melakukan nya...aku kini bersendirian....bersendirian menempuh segalanya....besendirian melakukan segalanya...tiada lagi teman...tiada lagi kawan...tiada lagi sahabat....abang muse....adik amat memerlukan abang...adik perlukan abang untuk mejalani hari2 terakhir adik di dunia nie...kenapa abang tinggalkan adik terkapai-kapai keseorangan....sedangkan ketika abang ader pun adik lemah....bila abang dah pergi tinggalkan adik...lagi la adik lemah...adik dah tak nak ....adik dah tak nak hidup....buat apa hidup dalam keadaan macam nie....kenapa abang tinggalkan adik seorang diri....abang tolong bawak adik sekali....tolong abang.....adik janji tak akan buat abang marah lagi....adik perlukan abang

No comments: