Monday, June 8, 2009

salah ku kah ini

baru 2 bulan berlalu pelbagai onak duri perlu ku lalui di samping rakan2 sekerja lain yang makin menjauhkan diri dari ku...entah mengapa aku dilaku kan sedemikian...aku cuma tidak mampu hadir untuk membantu kawan ku atas alasan yang agak berat....kami kini dah tak sebaik dulu...dah tak seakrap dulu.....kenapa...ingin ku memohon maaf...namun semuanya tidak bekesan...aku hanya mampu simpan dan terus mendiakan diri...tiada tempat untuk ku luahkan...pelbagai tragedi telah ku lalui tapi aku masih simpan atas sebab kawan2...aku tak ambik kesah aper yang mereka lakukan ke atas diri ku....tapi cuma sekali aku ter (tidak segaja) melakukan kesilapan....sudah menjauhkan diri dari ku...adil kah dunia ini....aku semakin membenci diri ku ini.....abang muse adik perlukan abang untuk lalui semua nie...kenapa abang tinggalkan adik....kenapa selepas permegian mu segala masalah muncul....dulu mungkin adik dapat laluinya namun kini aku tidak dapat....abang tolong...........................................................................adik sedeyh....sedeyh melalui semua ini sehingga aku terpikir untuk meninggalkan segala2nya....ingin ku kembali ke zaman aku dahulu...jalan yang tidak penah diredhai allah...namun aku bahagia...............

2 comments:

Anonymous said...

kamu sabar ya .

MISTA SYAH said...

aku pedih....pedih yang teramat