Sunday, July 4, 2010

sekolah oh sekolah

today aku kesian tgk salah sowang staff kat pejabat nie yang kelam kabut nak selesaikan data yang perlu di kumpulkan sebelum hari jumaat nie.....tak sampai hati plak aku tgk dia buat keje sowang-sowang walaupun keje pengumpulan data untuk keje aku pown tak siap lagi....lantas aku ambil keputusan menolong dia untuk cuba mendapatkan semua data2 tersebut dengan cara menelefon ke semua sekolah di bawah kelompok kami....walau bagaimana pown ada satu sekolah yang agak susah untuk di hubungi kerana terlalu perdalaman....kami terpaksa menggunakan pendekatan "GO TO THAT SCHOOL" dengan cara tue baru dapat mengumpul data tersebut.... kepada cikgu di bawah kelompok kami sila isi data I-nilam dan SPPICTS secara segera sebelum tarikh tutup...jika tertapat masalah untuk mengisi data tersebut secara online di sekolah masing2...sila hadir ke pejabat kami secara segera sebelum tarikh akhir pengutipan data tersebut dengan membawa segala data tersebut....

untuk pengisian data I-nilam boleh berurusan dengan encik abdul razak
untuk pengisian data SPPICTS boleh berurusan dengan saya sendiri

harap dapat memberi kerjasama

No comments: