Sunday, July 4, 2010

untuk diri mu

mungkin ku tak bisa mencintamu dengan cara seperti yang kau mahu namun aku masih, masih lagi coba untuk mendapatkan kamu...mungkin ku tak bisa memahami tiap tanda kata yang telah kau beri namun aku masih,masih lagi coba tuk mendekatimu kan ku ungkapkan kata cinta tuk selamanya kau sememangnya cinta membuat ku rindu padamu(mahuku agar kau tau) kau lah segalanya yang indah dengarkan jeritan batinku(dan ku tahu yang kau tahu).... mungkinku tak bisa melihatmu dengan cara seperti yang kau mahu namun aku cuba, dan ku cuba tuk dpt bersama dengan mu dan ku ungkapkan kata cinta untuk selamanya dan aku masih cuba tuk mendapatkan mu dan aku masih cuba tuk mendekatimu dan aku masih cuba memahamimu kau sememangnya cinta membuat ku rindu padamu,kau lah segalanya yang indah dengarkan jeritan batinku,kau sememangnya cinta membuat ku rindu padamu,kau lah segalanya yang indah dengarkan jeritan batinku,kau sememangnya cinta membuat ku rindu padamu,kau lah segalanya yang indah dengarkan jeritan batinku......

No comments: