Monday, August 16, 2010

exam

yeah yeah hari nie paper last...harap leh jawab dengan jaya nyer pasal.... aku rasa confident nak jawab paper nie.... walaupun study macam cibo jer.... hehehehe... pas nie leh cuti semester untuk 2 minggu pas tue masuk kelas balik...adush.... tak dapat ke cuti 2 bulan hehehehe... padan muka aku saper suruh nak belajar part time sangat ambik la hehehe.... tak per hanya 3 tahun 6 bulan sahaja aku nak dapatkan degree yang di iktiraf oleh MQA dan JPA..... wahahahaha lepas tue boleh la aku mohon naik pangkat pegwai diplomatik.... hehehehe so kena sabar sikit.... kalau dah naik pangkat leh la aku jumpa my love hari2 hehehehehe.... x sabar nyer..... target naik pangkat.... out from perak duduk ngan sayang.... and beli kater kesukaan sayang camery....hehehehe

No comments: