Tuesday, August 17, 2010

university oh university

oh today dah abis paper....so agak tenang sikit jiwa nie so sekarang boleh beri comitment kat my love 100%..... hahaha tadi masa nak balik.... DR. XXXXXX panggil aku..rupa nyer aku dah terkantoi bahawasanya dia dah tau aku ada kelayakan untuk mengajar dan dia tau aku mengajar kat salah sebuah IPTS kat perak nie... dia bagi cadangan kat aku untuk mengajar kat university tue...tapi aku tolak kerana aku tahu pasti akan ada faktor tidak puas hati dan simpati kalau aku mengajar kat situ... why i say like that... bila aku mengajar kat situ sure aku rapat ngan lecturer lain so mana tau lecturer kat situ akan mengajar aku nanti so pasti ada isu tidak puas hati........ jadi aku nak belajar secara profesional.... so aku tolak... hehehehee

No comments: