Wednesday, August 4, 2010

tak sedap hati

dah berhari2 aku tak sedap hati.....akhirnya terselah ketidak sedapan hati aku.....phone sayang aku hilang.....im so worry.... pagi tadi dapat panggilan dari nombor yang tak pasti dari KL....selalu nya aku tak angkat....tapi i dont know whay aku angkat plak tadi....nasib baik aku angkat pasal aku tergerak nak angkat..... hu aper lagi bergegas aku call celcom untuk blog line.....then terus lari g celcom center walaupun jauh perjalan tetap aku kena usahakan.... g celcom terserempak plak ngan mmber aku keje kat celcom.... apa lagi guna kemudahan yang ada terus jer dapatkan sim card baru tanpa perlu beratur panjang.... alang2 dah ader mmber aku...aku suruh dia detect phone tue berada kat mana sekarang ni.... cheak punya cheak dia tunjuk aku phone tue berada di bawah cawagan satelit ampang KL....wah bergitu cibai itu orang...sial tol..... wa dapat lu wa hentak lu..... abis jer buat urusan sim card bergegas ke pejabat pos takut kalau aku courie sebelum jam 12 tak leh nak sampai esok sim card tue..... aper lagi bawak kete macam org gile la mencelah sana sini....tgh jam pown aku batai lorong kecemasan hahaha....sebab aku pikir aku dalam keadaan kecemasan....akhir nya sempat gak aku poskan....hu...harap esok sayang dapat sim card tue...pasal phone syah akan usaha kan....my brother jual phone maybe syah leh hutang ngan dia 3 kali bayar or what ever....syah try my best....

No comments: